Re: Jak archiwizowac dane z sieci ?

Autor: SiD <adres_at_no.spam.com>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 19:49:14 MET

On Wed, 2 Mar 2005 15:37:38 +0100, Fantom
<szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> wrote:

> Jaka jest najlepsza metoda/oprogrmaowanie (jakies free, shareware lub
> tanie)
> aby archiwzowac dane z sieci na serwer ?

Dane z sieci ??? A jakie dane ma sieć ? I czyja ?
Sorki że się czepiam, ale jesteś tak precyzyjny, jak 50-cio letni zegarek
mojej św. pamięci pradziadka.

> Stoi serwer w2k w biurze, do niego w sieci lokalnej podlaczone sa inne
> W2K.
> Sa tez komputery poza siecia lokalna (dostep maja przez internet).
> W jaki sposob archiwizowac pliki z tych komputerow na serwerze (moze byc
> schedule czasowe, lub ilosc zmian itp).
> Najlepiej aby mozna to bylo wywyloac centralnie a nie kazdy komputer sam
> sobie robil (bo dochodza nowe kompy i na kazdym trzeba by to instalowac
> itp)

Polecam Nagrywarkę DVD i po krzyku :))>
Po co odrazu "archiwiziwać" ... hehe ... poprostu wypal na DVD+R i po
zawodach

No ... chyba że o streamer Ci chodziło, ale domyślam się że nie wiesz co
to takiego,.
Odsyłam do reguły: "Nie wiem - szukam w Google" :)

> Fantom
> fut : p.c.o.m.winnt

Strzała :)>

--