Re: ghost+win2k

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 17:49:51 MET

sylwusm@poczta.onet.pl wrote:

> No więc tak jak pisałem.Dysk podpinam w miejsce starego, układ partycji taki
> sam, a system nie wstaje. Na początku myślałem że coś ghost coś źle przeniósł,
> ale powtórzyłem kopiowanie 3 razy i to samo.

Ja na to: DZIWNE ;-(
Już kilka razy przenosiłem system Win2k pomiędzy dyskami, zawsze
kopiowałem part_to_part (bo z "powiększaniem ;-), nigdy dysk_to_dysk
(np. 40GB->80GB->120GB) i jakoś działało!
Podstawowe warunki:
a) dysk klona nie może już być zarejestrowany w systemie (czyli
klonowanie pod Win odpada!);
b) przy pierwszym starcie klona, dysk źródłowy MUSI być odłączony
FIZYCZNIE!!! (żadne wyłączenie w BIOSie, podłączenie jako Slave lub
na Secondary);

bo będzie problem z plikiem wymiany - nie utworzy się, więc system nie
wstanie!!!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|