Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 14:24:49 MET

Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:ojvs0asmaxqn.1tdvav7dn4u8s$.dlg@40tude.net
> Chce Ci się jeszcze te wypociny komentować :) ? Mnie to przestało bawić.
> Ale pewnie jak wróci ze szkoły znów się zacznie...

Właśnie dlatego moje ostatnie zdanie jest równoznaczne z EOD (w moim
mniemaniu). Chociaż zapewne w jakimś innym wątku znowu trzeba będzie wziąć
się za sprostowanie. W imię wszystkich przegranych piw w zakładach, które
porobią ludzie przekonani o jego nieomylności. ;)
Chwalić należy fakt, że próbuje pomagać, natomiast zdecydowanie ganić sposób
w jaki to robi. Zwłaszcza przy braku, elementarnej choćby pokory i
samokrytycyzmu.
Pod rozwagę: jeżeli chęć niesienia pomocy, wyrządza więcej szkód niż
korzyści, to czy należy "pomagać"?

Jednak nie powinniśmy się chyba dłużej nad tym rozwodzić akurat tutaj, bo
przecież wartość tych rozważań dla czytelników grupy jest zapewne niezbyt
wysoka... :)

--
Darek (DAKOTA)