Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: Michał Biek <mb[7->
Data: Wed 02 Mar 2005 - 23:27:59 MET

Newspupil as "Michal Kawecki" via <kkwinto@o2.px> in the thick of
news:fuc50d.dqu.ln@kwinto.prv
> [...]
> Przepraszam, będę konkretniejszy: moja wypowiedź odnosiła się do
> sugestii o braku możliwości zainstalowania kilku systemów XP na jednej
> partycji. Ale ponieważ aż tak jesteś pewien swego, to zaraz postawię
> takie dwa systemy Home pod VMWare, bo może akurat instalator Home'a na
> to nie pozwala.

Nie ma za co! Myślałem, że reprymenda totalna, a tu nadal chodzi o ten lng
fatal error "na tej samej partycji podstawowej nie można mieć 2 XP" :-)
wyrwany z kontekstu podanego rozwiązania.
Nie musisz (szkoda Twojego czasu)! Ciągle tkwisz tam, gdzie zaczął PS!
Napiszę wprost: 2,3,4... OS mogą być zainstalowane na 1 partycji za
zgodą/kombinacjami usera. A ja napisałem w jakim przypadku nie jest to
możliwe: brak zgody usera (i siakoś nie mogę znależć w moim przypadku lub
<nnowy> VMWare :-) oraz vide: <bm>: "O innych możliwościach "manewrowania"
instalacją/zainstalowanymi OSami nie piszę, bo się boję ;-) śmiesznych
zarzutów.", co oczywiście może nic nie znaczyć albo coś co mi dalej IMHO
niepotrzebnie chcesz udowadniać. Sądź (obligatoryjne) we własnego uznania!
Salve MVP.

--
Zbytnia skrupulatność jest sprzeczna z rozsądkiem.
(przysłowie chińskie)