Re: Domena w2k - zasady zabezpieczen

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 16:57:09 MET

Zagor <zagor@go2.pl> napisał(a):

(...)

> DNS na moj rozum chodzi OK - nslook wskazuje na serwer i domene poprawnie
> zastanawia mnie tylko jedno - wskazuje poprawnie tylko wtedy kiedy na koncu
> sciezki domena.com.pl. jest ta kropka - jak jej nie ma to pisze ze serwer
> dns nie odpowiedzial w ustalonym czasie - czas zmienialem
>
> Jakis pomysl ??

To co pozostawilem kieruje tylko na jedna droge - problemem jest DNS, stacje
odwolujac sie do DC nie uzywaja "." na koncu. Masz na tym DNS root zone - taka
z "." jezeli tak to usun? Modyfikowales root hinty? Masz klikniete "do not
use recursion" ?

dcdiag zeznaje jakies bledy ?

--
Tomasz Onyszko [MVP]