Re: Instalacja XP Home - zagadka

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 15:27:08 MET

> Co znaczy "wrzuciłem płytkę"? Uruchomiłeś komputer z samoładowalnej
> płytki instalacyjnej XP, czy zapuściłeś instalację nowego systemu
> pracując jeszcze pod starym systemem?

za pierwszym razem odpaliłem instalkę w czasie działania starego
systemu...instalka ruszyła, komputer się zrestartował i program instalacyjny
zaczął swoje
mi też przyszło na myśl, że to mogło być powodem załadowania dwóch
systemów, więc za drugim razem odpaliłem komputer z płyty instalacyjnej...
myślałem, że wykołuję XPka w ten sposób, ale jednak nie... rezultat był taki
sam

wychodzi na to, że trzeba samemu zrobić format dysku czymś innym, a dopiero
później instalować system...