Re: Dr. Watson w Win XP SP2

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_op.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 12:15:04 MET

Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1v4ervki7qo06$.bafju434z5l0.dlg@40tude.net
> E tam uspokoiłem :) Mało masz użyszkodników w sieci, którzy nie myślą, a
> klikają "OK" ? Sam walczę z taką bezmyślnością ale idiotów nie ubywa -
> wręcz przeciwnie.

Zgadza się. Jednak w firmie, firewall z XP nie jest jedyną zaporą
oddzielającą użytkowników od np. Internetu (a przynajmniej nie powinien ;).
Natomiast dla zdecydowanej większości tzw. Home Users, IMHO, firewall z XP
zdecydowanie wystarczy. Chociaż oczywiście jest cała masa inych powodów dla
których często warto instalować 3rd party firewall software. :)

--
Darek (DAKOTA)