Uzywanie tabulaora w oknie tekstowym

Autor: Tomasz <tomasz1212_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 11:22:10 MET

Znajomy informatyk zrobil mi aplikacje w Power Builder gdzie na jednym
formularzu jest kilka pol do wpisywania danych.
Jednym z pol jest duze okno do wpisywania dlugich tekstow (brak ograniczen).
Jesli pisze szybko tekst z punktami (uzywajac tabulacji) nie patrzac na
ekran juz po kilku linikach system jest w krzakach.
Na moja uwage ze tak nie moze byc odpowiedzial ze na to nic nie poradzi bo
to standard Windows. Nie znam takich standardow zeby piszac tekst, przy
uzyciu jakiegokolwiek znaku mialo sie wszystko wykrzaczc.
Mysle ze uzyl niewlasciwego obiektu do wpisywania tekstow.
Powiedzcie mi jak nalezaloby to zrobic aby w okienku tekstowym mozna bylo
pisac prawie tak jak w edytorze tekstow?

--
Tomasz