Re: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 19:00:03 MET

Mon, 28 Feb 2005 21:57:16 +0100, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Radoslaw
P. napisał(a):

> Bardziej mi zależało na np. Wyszukaj czy przypięciu do okien load/save.
do okien otworz/zapisz mozesz przypiac dowolny katalog przy pomocy programu
TweakUI. Jest na stronie microsoftu. Niestety będziesz musiał zastąpić
jedną z już istniejących pozycji. Niestety nie wiem jak umieścić wybrany
przez siebie katalog w oknie wyszukiwania.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.