Re: OT Archiwum prawdę Ci powie...Was Re: Własne "Moje dokumenty"

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 18:24:38 MET

begin --> Tue, 1 Mar 2005 18:05:48 +0100, w <d027e3$e0d$1@opal.icpnet.pl>,
"Michał Biek" <mb[7-]@2.pl> napisał(-a):

> <Radosław> Body Q: Chciałbym na pulpicie zrobić ikonkę typu Moje dokumenty
> (nie skrót) -- ale
> wskazującą na inny katalog. Jak to wykonać?

Rozumiem, że "ikona typu Moje dokumenty" w twojej chorej wyobraźni jest tożsama
z "przeniesieniem Moich dokumentów". Zaiste jesteś ciekawym przypadkiem :)

> IMHO objawił się nam alfa-programmer <Radosław>: Mniej niż 0 "szarych
> komórek".

Nie jesteś w stanie mnie obrazić, ponieważ zapewne sam się orientujesz jaki
poziom sobą reprezentujesz. ;>

> FUT: pl.comp.programming

taa...

EOT

PS. Jeżeli koniecznie chcesz mieć ostatnie zdanie, to teraz możesz pożegnalnie
zaszczekać ;>