Instalacja XP Home - zagadka

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 15:35:00 MET

Cześć

Pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło, więc pytam..

Znajoma zakupiła Win XP Home OEM z SP2
Mnie przypadła instalacja...
Poprzednio był zainstalowany pirat Win XP prof z pirackimi programami, więc
rzecz jasna, że chciałem to wywalić...

Wrzuciłem płytkę z Win XP Home i przy instalacji wybrałem pełny format w
FAT....
System się zainstalował... odpalam go... a tu zonk. Mam dwa systemy do
wyboru XP Home i XP Prof. z całą starą konfiguracją i programami.
Skoro robiłem PEŁNY FORMAT w czasie instalacji, to skąd to się wzięło?????
Zaznaczałem, że ma być nowa instalacja systemu a nie reperacja, ale nikt
mnie nie pytał czy chcę zachować stary system.
I rzecz w tym, że nie chcę....

Ktoś wie o co chodzi i jak to zlikwidować?

ps: powtórzyłem instalację jeszcze raz.... XP prof zniknął... a za to teraz
mam do wyboru XP Home i XP Home... :-/
ale lipa