Re: zamykanie XP jak na AT kiedyś bywało...

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 14:44:34 MET

> Nie wiem skąd to się wzięło, ale instalowałem ostatnio dwa razy windowsa
> XP z SP2 i przy wyłączaniu kompa nie chce mi się komputer wyłączać,

a to Ci się dzieje na jakiejś starszej konfiguracji? Bo u mnie w robocie mam
to samo na jednym starszym kompie z PIII i za cholerę nie da się tego
zmienić, żadne tam opcje wyłączania, ustawienia w biosie, nic...
Co więcej, objaw taki pojawił się po wgraniu XP, na Win 98 było OK.
Jedyny sposób na wyłączenie to teraz restart i wciśnięcie Powera zanim
zacznie się ładowanie systemu, albo wyciągnięcie wtyczki ;-)

Może to zatem "wina" starszego sprzętu i trzeba się z tym pogodzić?

pozdrawiam

mp