Re: Serwer certyfikatów 2003 nie przydziala - dla ekspertów

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 12:15:06 MET

Tomasz Onyszko wrote:
> piotr <piotr2_.s@wp.pl> napisał(a):
>
> (...)
Chłopczyk, szukał, szukał, nie znalazł to napisał bo mu ego też opadło...

> Rozumiem ze to jest najbardziej konstruktywan uwaga jaka potrafisz
> wykoncypowac w ramach swojego "JA" dla tego watku ... hmm, mizernie,
> no wprost mizernie
Chciałem mu napisać że nie każdy ma czas codziennie siedzieć na newsach, ale
mi się nie chciało. Ale skoro Ty piszesz to mi się odechciało niechcieć...

Właśnie mi się ~Gentoo kompiluje... Chcę zobaczyć czy Evolution z Exchangiem
zagada po MAPI...
JM