Outolok w trybie offline nie przesyła e-maili pochadzących z Exchange

Autor: TFranke <wytnijtosoftex_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 19:09:11 MET

Jest taka sytuacja.
Mam Outlooka 2002 (na 2000 było to samo), system Windows XP Prof. SP2.
Skonfigurowane mam w nim konto na serwerze Exchange 2000 i konto na serwerze
na zewnątrz firmy.
Serwer Exchange nie jest jest widoczny z internetu, pracuje tylko w sieci
LAN.
Gdy jestem on-line, e-maile dochodzą i wychodzą ze wszystkich kont.
Gdy jestem off-line w sosunku do Exchange, a używam połączenia dial-up do
połączenia się z internetem, mogę tylko wysyłać nowostworzone e-maile w
internet lub przesyłać dalej e-maile, które otrzymałem od kogoś spoza firmy.
Natomiast e-maili, które otrzymałem od użytkowników kont na serwerze
Exchange nie mogę przesłać dalej na jakiekolwiek konto gdyż dostaję
informacje, że e-mail zostanie wysłany z użyciem Serwrera Exchange. W tym
momencie nie mam dostępu do tego serwera i e-maile czekają ąż wrócę do
firmy.

Czy jest jakiś sposób aby wybrać, za pomocą którego konta ma być wysłany
e-mail.

Dzięki

Tomek