Re: Zmiana użytkownika w Win XP Home Edition

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:56:34 MET

Luca wrote:

> Chciałbym zmienić login użytkownika z imienia na imienazwisko. W jawny
> sposób się tego nie da zrobić, można jedynie zmienić informację na
> ekranie powitalnym, przy sprawdzeniu zalogowanych userów, widać i tak
> stary login.

Zdaje się, że pozostaje Ci jedynie utworzenie nowego konta i
przeniesienie tam ustawień ze starego.

> Może jakiś sposób na migrację konta? (Do nowego profilu). Co prawda
> stworzyłem nowe konto i próbowałem używając innego konta przekopiować
> zawartość katalogu poprzedniego usera do tego nowego profilu, ale
> niestety opcja nie była dostępna.

Może po prostu nie miałeś właściwych uprawnień? Zajrzyj do
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;811151
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421
http://support.microsoft.com/?kbid=308418

--