Re: Problem z NTDLR pod XP

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:44:30 MET

Użytkownik "Yaro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cog4t0$192$1@news.onet.pl...

> mogę wejść dalej. Co z tym zrobić?...
> Yaro

Znalazłem na google sposób na dojście do kąt użytkowników. Polegał na
wykożystaniu luki w XP. Trzeba było uruchomić system z dysku instalacyjnego.
Potem zaakceptować warunki wciskając F8 i dalej wybrać instalację i wcisnąć
R aby zaczął naprawiać. Po tym jak sie zresetował trzeba było poczekać aż
zacznie instalować i pojawi się komunikat Installing Devices i wtedy wcisnąć
Shift+F10 to uruchamiało wiersz poleceń. Dalej wpisać NUSERMGR.CPL i
pojawiło się okno z kontami użytkowników. Zmieniłem hasło i wszystko by było
ok tylko że pojawił się kolejny problem... :-)
Teraz po uruchomieniu komputera System chce kończyć instalację... Da się to
zatrzymać?
Yaro