Re: jądro 2003 w ram ???

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 22:44:27 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
galaxy.uci.agh.edu.pl <artursiara@poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cofhmr$26u$1@galaxy.uci.agh.edu.pl..., że:
> witam,
> mam 768 ram (CPU 2GHz) i chciałem się zapytać czy umieszczenie jądra
> windowsa2003 w RAM wpłynie na pozytywnie na wydajność

Z definicji wszystko, co znajduje sie w pamieci RAM, dziala szybciej niz
cos wymagajacego dostepu do dysku i pamieci wirtualnej.
Zamiast pogodzenia sie z korzystaniem przez jadro, które jest podstawa
W2003, z wolniejszych funkcji Paging Executive, mozesz wylaczyc
stronicowanie i umiescic jadro na stale w pamieci RAM.

> i jak to zrobić?:)

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\
Memory Management
Dodaj wartosc DWORD "DisablePagingExecutive" = 1

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt