Re: Aktywacja Windows XP

Autor: gefek <the_wizard_at_spamu.nie.przyjmuje.wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 19:21:02 MET

In news:coejtb$aqj$1@inews.gazeta.pl, Andrzej Kaczmarczyk wrote:
> Nieprawda. Jesteś właścicielem LICENCJI na użytkowanie a nie programu. I
> wolno ci ją sprzedać. A fakt, że z prawnego punktu widzenia sama
> licencja bez sprzętu ma wartość zero powoduje, że nikt jej nie kupi, bo
> nie ma po co.
> [...]
Zalozmy, ze kupilem sprzet z windowsem OEM. Sprzet sie po trochu psul,
wiec go wymieniaelm. Teraz pytanie: w ktorym momencie windows przestaje
miec mozliwosc legalnego korzystania z windowsa? Jak wymienie pierwsza
srobke, w ktorej sie zepsul gwint, czy dopiero jak zostanie mi ze starego
kompa jedynie tasma do dysku? :P

--
 Grzesiek