Re: Instalacja WinXP zatrzymuje się na F8

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:36:50 MET

Użytkownik "babbo" <rms7@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:codbag$471$1@inews.gazeta.pl...
> Dzięki za podpowiedzi, ale co dalej robić, bo teraz to nawet nie chce
> czytać bootdyskietki? Próbowałem wgrać Win98 z CD, nic z tego.

Pewnie najlepiej poradziłaby sobie bootowalna płyta instalacyjna XP. Jeżeli
np. twój sprzęt nie umożliwia bootowania z cd, to nalezy fdiskiem z
dyskietki startowej, najlepiej od systemu ME, (można ściągnąć z internetu)
usunąc wszystkie dyski logiczne i partycje, założyć jedną podstawową DOS
wielkości ok. 7-8 GB, sformatować jako Fat32 i można instalowac przy pomocy
instalatora winnt.exe, używając bufora dyskowego smartdrv.exe.