Re: Klient LPR - Dlink DP300

Autor: Domin <domin_at_domin.joke.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 15:04:23 MET

> Okej to ja sie spytam tak .
> Co chcesz osiągnąc ? :)
Chce osiagnac wydruki z dos ktore moga tylko na porty lokalne drukowac :-) i
od razu wiem ze win xp nie jest stworzonydo dos, wiec za te komentarze
podziekuje

> Ma to o tyle minus ze musisz ją u siebie udostepnic abu móc ją zmapować
> do LPT. W twoim wypadku najwygodniej będzie jak na serwerze dodasz ją po
> IP + LPR , udostepnisz w sieci a na koncowkach dodasz ją sieciowo.

Bardzo fajnie. Zaraz sobie jeszcze sprawdze czy sam sobie moge udostepniac
drukarke a jesli tak to jest to jakies rozwiazanie. Dzieki

Pozdrawiam
Domin