Re: Klient LPR - Dlink DP300

Autor: Domin <domin_at_domin.joke.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 14:03:22 MET

> Mapowac mozna
> start-uruchom-cmd
> net use :lpt1 \\serwer\nazwa_udzialu (tu dodatkowe przelaczniki)
> A z tego co pamietam to na dlinku mozna drukowac po IP .
> Na 100%. Podajesz IP , typ portu ->LPR i podajesz nazwe kolejki.

Zgadza sie, ale moze mialem pecha lecz nie moglem sie do niego dostac
poprzez \\serwer i z tad pytanie, czy w takim razie cos przeoczylem. Czy po
dodaniu nowego portu czyli adres IP -> LPR itd. bede mogl sie do niego
dostac poprzez \\serwer\ . Tak nudze bo nie wiem czy instalowac XP czy 98 a
nie mam jak tego sprawdzic

Pozdrawiam
Domin