Re: nie bootuje sie system w2k - raid

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 00:14:25 MET

Użytkownik "Morff" <morff1@wp.pl> napisał w wiadomości
news:coalop$hak$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam
>
> Mam następujący problem . Włozyłem do serwerka karte MYLEX-a DAC960 i
> podpiołem 2 nowe dyski . Zrobiłem mirror , dysk systemowy , odpał
> instalki Win200 server z CD , założyłem partycję , przeformatowałem
> ... pliki sie skopiowały (sprawdziłem z pod innego dysku) ale po
> restarcie mam komunikat "Brak systemu operacyjnego" .. Nie wiem o co
> chodzi - boot sektor sie wgrał chyba ( bo jest komuniakt po polsku
> zresztą ) - czyźby to wina złego wpisu w boot.ini ? ale przecież
> instalacja przebiegła pomyślenie , czyżby instalator źle zrobił wpis
> [...]

Nie, to by wskazywało raczej na brak dostępu do ntloadera. Może partycja
nie została ustawiona jako aktywna, brak kodu startowego w MBR dysku
(zapisz go tam poleceniem fixmbr spod Konsoli Odzyskiwania), albo
dysk/mirror dysków nie jest ustawiony jako startowy w BIOS-ie płyty
głównej. Ostatnia możliwość - wyjmij dyskietkę ze stacji fdd... ;-)

/odpowiadając zmień px na pl/