"Documents and Settings" na innym dysku

Autor: Murphy <Murphy_NOspam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 22:57:25 MET

Witam,

Czy ktoś wie jak zainstalować (lub przenieść na systemie już
zainstalowanym) Windows XP pro, tak aby katalog "Documents and
Settings" był na innej partycji/dysku?

Próbowałem wykorzystać to co jest opisane tutaj:

    http://sean-janus.optionpc.com/move-dirs.html

ale przy kroku 17'stym nie kasuje mi wszystkiego i potem nie daje się
zlinkować.

Gdzieś czytałem że przy instalacji można to zrobić przy użyciu jakichś
opcji, ale niestety gdzieś mi ten link zginął i teraz nie mogę go
znaleźć. :(

Czy ktoś wie jak to zrobić?

Pozdrawiam,
Murphy