udostepnianie polaczenia internetowego w WinXP do 98SE przez karte bezprzewodowa - jak?

Autor: jas <jas_at_hotmail.com>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 18:26:28 MET

czesc

poddalem sie po calym dniu walki.
jeden komp stacjonarny, podpiety jest do sieci
osiedlowej, na nim WinXP+SP1.
w drugim pokoju drugi komp stacjonarny, na nim Win98SE.
do obu wlozylem sieciowki bezprzewodowe (Planety WL 8313).

prosze, niech mi ktos opisze punkt po punkcie co mam zrobic,
zeby w drugim kompie tez byl internet ?
karty sie komunikuja (chyba - mam nadzieje ze to co widza
to siebie a nie sygnal od sasiada), ale internetu nie ma :(

dzieki z gory

jas

PS. a jak sie zabezpieczyc, zeby sasiad z mieszkania obok
nie mogl korzystac z mojej bezprzewodowej sieciowki ???