ikonki na pasku zadań (XP) [skalowanie czcionek]

Autor: Marek Wierzbicki <marek.wierzbickiiiii_at_azymuttttt.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 10:31:54 MET

Mam XP z ustawioną niestandardowym skalowaniem (129%) czcionek i
niestandardowe wielkości pasków tytułów itd (wygląd klasyczne windows). Na
pask zadań ikony przeskalowały sie i wyglądają OBRZYDLIWIE (rozmazane itd).
Jak mogę wymusić, zeby się nie skalowały?

Marek

BTW wiele programów nawet samego Drobnego Miękkiego nie reaguje poprawnie na
niestandardowe skalowanie czcionek (np niektóre okienka w office). Wiem, że
nie ma na to rady, wiec chciałbym tylko bezproduktywnie ponarzekać