Niewidze z mirrorowanych dysków

Autor: DK <kocznur_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 00:26:00 MET

Witam,
Mam taki problem, na W2K SERVER na grupie administratorów zastały nałożone
restrykcje GP (zasady grup) i niestety ale nic nie można zrobić nawet
przeglądać dysków. Więc postawiłem W2K Prof. na dysku nr 2 , aby mieć dostęp
do dysków servera i usunąć w katalogu WINNT/SYSVOL restrykcje. W serwerze
znajdują się oprucz nie go jeszce dwa dyski (nr 0 i nr 1) z mirrowane na
których postawiony jest system serwerowy. Zaskoczyło mnie to że po
uruchomieniu instalacji dodatkowego systemu W2K , nie mogę przeglądać ich
zawartości a tym samym nie mogę nic nanich "posprzątać".

Co byście mi radzili, aby usunąć dolegliwości z tym związane.

Pozdrawiam DK