Re: Wygaszanie monitora

Autor: Łukasz Dudziński <sq7gdh_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 20:02:48 MET

Dnia Thu, 25 Nov 2004 11:41:22 GMT, RoB <iemand@pandora.be> napisał:

> "Łukasz Dudziński" <sq7gdh@wp.pl> schreef in bericht

> Zarzadzanie aparatami, mysz, wlasciwosci, zarzadzanie energia.
> Nastepnym razem sprobuj sam cos poszukac, to dobre na lepsze zapoznanie
> sie z systemem :-p

HMM, zarzadzanie aparatami - to mysle, ze miales tutaj na mysli menedzera
urzadzen, czy jak to zwia po nagielsku device manager. Niestety ta opcje
juz sprawdzilem - i nadal po ruszeniu mysza monitor sie uruchamia. To
chyba nie jest to. Macie jeszcze jakies koncepcje ?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Dudziński