Re: outlook express - gubi subskrybowane grupy dyskusyjne

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 09:57:37 MET

"Dziku" co075v$b8a$1@atlantis.news.tpi.pl

> Uzywam MS Outlook Express 6.0 z Windowsem XP z zainstalowanym service pakiem
> 2 otoz ten dran gubi sukskrybowane grupy dyskusyjne, wlacznie z usunieciem
> pliku w folderze magazynu... Rowneiz zdarzy mus ie zmienic serwer wiadomosci
> na jakis dawno przezemnie wykasowany i zastaopiony innym...Dzialo sie to
> rowniez przed aktualizacja service paka 2... Nie wiem co jest.

> Srwer news ktory usiluje urzywac to news.tpi.pl a ten ktory w codowny
> sposob potrafi sie pojaiwc to news.icm.edu.pl

> Poza tym gubi niektore ustawienia np zdefiniowane podpisy, czytez zapomina
> [...]

Ja pod XP kleiłem OE z różnych zlepków i miałem bałagan w rejestrze,
dzięki któremu powstawały takie problemy właśnie. Moim zdaniem Twoje
kłopoty można rozwiązać poprzez wyczyszczenie rejestru z tego, co
nie jest potrzebne, czyli z nadmiarowych wpisów dotyczących OE.

Tym, którzy zaczną krzyczeć -- wyjaśnię, że ja właśnie takowe
problemy z OE 6.0 pod WXP miałem i brały one początek w nadmiarowych
i niepoprawnych wpisach do rejestru.

E.