Re: kopia za pom bootitNG i IMG

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 10:09:37 MET

Użytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:404045260.20041123092647@poczta.onet.pl
> a co do zrzucania przez siec ? jesli na komputerze jest tylko jedna
> partycja, a na CDROM nie chce ?
>
> PS
> Wazne by mial w sobie sterowniki do lan, as much as possible :)

BootIt ma nieco inne zastosowania, oprócz obrazów potrafi też zmieniać
partycje, ale niestety działa na wszystkim poza siecią. Możesz użyć
"Image for Windows" - który zrobi obraz bez potrzeby restartu systemu, a
więc z działającą siecią - lub "Image for DOS", który trzeba uruchomić z
jakiejś dyskietki z obsługą sieci. Wszystkie te programy są wzajemnie
kompatybilne.

BTW niedawno znalazłem jeszcze inny fajny programik - Drive Snapshot
http://www.drivesnapshot.de/en/down.htm, który działa podobnie do Image
for Windows, jednak jest chyba prostszy w obsłudze.

/odpowiadając zmień px na pl/