Re: System do RAMu - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:22:09 MET

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Bo to nie chodzi o bootowanie z RAMu. Podałem link opisujący
> ograniczenie używania swapa.

no ja wiem.
ale p. Pawel chyba nie, i w odpowiedzi na "Ale skąd on [system] się tam
weźmie w tym RAMie?" pisze: "Mozna to ustawic. Metoda jest znana nie od
dzis vide odp. Grzegorza".

w pierwszym poscie watku jest wyraznie mowa o "szybszym starcie" systemu
i wpakowaniu go w tym celu do ramu.

chyba ze zadane pytanie jest skonstruowane tak, ze mozna je inaczej
zinterpretowac :)

Tomek