problem z IE z SP2

Autor: mishka <mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 17:34:21 MET

Witam,

Po zainstalowaniu SP2, wywala mi się IE.
Konkretnie dzieje się to jeżeli na stronie, która przeglądam jest
wywołanie jakiejkolwiek metody na obiekcie windows z poziomu JavaScript.
Czyli na przykład na klasycznym popupie:
window.open();
Oczywiście rzecz dzieje się jeżeli wcześniej zezwole na wykonanie tego
popupa, bąź wyłącze blokowanie popupów.

Jest to crash totalny - czyli zamknięcie okna i pojawienie dialogu
raportowania błędów.

Czy ktoś miał podobny problem? Jest na to jakaś recepta?
Myslę że przeinstalowanie IE by rozwiązało problem, ale jak to zrobić?

pozdrawiam
mishka