srvany jako serwis - zacina sie

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 14:37:01 MET

Witam,

Zainstalowalem przy pomocy srvany serwis, ktory wykonuje skrypt:

C:\skrypty\skrypt.bat

skrypt nie jest skomplikowany - copy uzylem do oznaczenia, w ktorym
miejscu staje:

copy c:\1 c:\2
net use P: \\serwer\udzial /user:domena\uzytkownik haslo
copy c:\1 c:\3
del c:\skrypty\plik.xml
copy c:\1 c:\4
cscript P:\skrypt.js /synchronize /quiet
copy c:\1 c:\5
P:\skrypt.bat
copy c:\1 c:\6
net use P: /delete
copy c:\1 c:\7

wykonywanie tego skryptu zacina sie zawsze po wykonaniu P:\drugi.bat
(ktory zawiera copy c:\1 c:\zaciete).

to, co jest w P:\drugi.bat jest wykonywane - nastepne w kolei copy c:\1
c:\6 juz nie.

jak jest to "czysty" plik P:\drugi.bat - rowniez sie zacina.

jak zamiast z sieci odpalam go z dysku lokalnego (C:\drugi.bat) - zacina
sie.
rowniez gdy ten C:\drugi.bat jest np. na pierwszym miejscu - to tam sie
zacina.

jak go odpalam "start c:\drugi.bat" - rowniez sie zacina.

nie wiem co moze byc przyczyna i juz nic nie przychodzi mi do glowy.

jakies wskazowki?

w "logach systemowych" (w ktorych za wiele i tak zazwyczaj nie ma) nie
pojawiaja sie zadne wpisy.

Tomek