kopia za pom bootitNG i IMG

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 20:32:25 MET

Witam!

Zrobilem kopie dysku programem bootitNG i zrobilem sobie obraz dysku w postaci
pliku IMG.
Jak moge to teraz otworzyc ? Potrzebuje tylko pare plikow z niego.
Daemon Tools i MagicISO moga to otworzyc, ale pluja, bo to nie jest format
ISO9660 - niby maja racje ale co ja mam teraz robic ? :)

Moze jest jakis program pod Windows, co by podmontowal obraz jako literke dysku
- ot tak jak to robi DaemonTools z plikami ISO9660 ?