Windows XP - Dodaj/Usuń programy

Autor: Łukasz Dudziński <sq7gdh_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 17:18:19 MET

Witam,

Mam od pewnego czasu dziwne zjawisko na swoim komputerze. Otoz, po wejsciu
poprzez panel sterowania do menedzera zainstalowanych programow
(dodaj/usun prorgamy) wyswietla mi sie lista zainstalowanych programow.
Nie byloby w tym nic dziwnego, gdyby nie jedna z pozycji (programow),
ktora jest zupelnie pusta tj. wydaje sie ze w tym miejscu powinien byc
program, ktory moge wybrac do odinstalowania, ale w tej komorce nie ma
zadnych danych, napisow, przyciskow - zupelnie nic. Na domiar tego -
pozycja ta zajmuje jakies 90% calej dlugosci listy - jest tak duza, ze
jesli chce cos odinstalowac (program), ktorego nazwa zaczyna sie na litere
dalsza niz "a" (jest tego wiekszosc - musze przewijac cala ta liste
suwakiem - majac przed oczami ta pusta pozycje, w ktorej zmiescil by sie
niezly artykul, a nie tylko kilka linijek informacji o programie.
Probowalem uzywac programow do naprawy rejestru : WinDoctor z pakietu
Norton Works 2003 oraz TweakNow Regcleaner, ale niestety nie pomoglo. Mial
ktos cos podobnego ?

--
Pozdrawiam,
Łukasz Dudziński