Re: Ochrona konta w WinXP Prof

Autor: Mike <bk86a_at_op.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 10:30:54 MET

> nie
>
> Zastanów się bardziej intensywnie...
> Nie ma takiej możliwości. W końcu gdzieś hasła muszą być przechowywane i
> skądś muszą być odczytywane, żeby sprawdzić/porównać, czy jest poprawne
> te,
> którym ktoś/coś próbuje się zautoryzować.
> Oczywiście nie jest przechowywane w jawnej postaci
> - nie można je odczytać, wydostać z niego, bo tam znajduje się tylko
> pewien ciąg znaków - skrót, będący wynikiem potraktowania oryginalnego
> hasła
> pewną funkcją nieodwracalną.
> [...]

Jedna droba uwaga: usuniecie pliku SAM z Windows XP, w odroznieniu od
Windows 2000, bedzie powodowalo restart komputera na ekranie logowania z
bledem w pliku lsass.exe. System, jesli nie znajdzie pliku SAM zareaguje
reakcja obronna.
Wedlug mnie rozwazania na temat pliku SAM w Windows XP sa zupelnie
bezcelowe.
Zadaj pytanie na microsoft.public.pl.windows a sie dowiesz wiecej.

Michał Osmenda