Re: MĘSKIE KURTKI PO PROMOCYJNEJ CENIE!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <5570bmv02_at_NOsneakemailSPAM.com>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 02:41:39 MET

On Fri, 19 Nov 2004 22:44:35 GMT, Michał Wiatroszak wrote:

> Nauczony doswiadczeniemostatnich dni:

[cut]

> Teraz napewno ktos kupi ... no a przynajmniej przysle pare ofert ;P
>
> Ge`Iad
> Hogor

Heh i myślisz, że takie powtórzenie jego e-maila cokolwiek zrobi? Osoba i
tak podała swój e-mail w nagłówku, wystarczy raz podać aby dostawać spam.

Tak przy okazji lepszym wydaje się zgłosić allegro łamanie ich przepisów:
http://www.allegro.pl/contact/contact.php
wybrać "Zasady na Allegro" a później "Chcę zgłosić spam"

Dowody spamu są tutaj :)
http://groups.google.com/groups?q=%22http://www.allegro.pl/show_item.php?item=35303004&hl=en&lr=&filter=0

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4