Re: Dziwny problem.

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 22:50:40 MET

Dnia Thu, 18 Nov 2004 14:43:59 +0100, Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>
napisał:

> Sprawdź wersje sterowników do urządzenia taśmowego i patche na
> http://support.veritas.com . Sprawdziłbym też czy na pewno backup się
> zakończył po "wyjechaniu" tasiemki. Może VBE zasygnalizował Ci że mu się
> miejsce skończyło na taśmie?

stery nie zmienione, w sumie nic nie zmienione na serwerze
nie daje komunikatu o braku miejsca, tasma ma 40/80GB a backup zajmuje 12GB
poprostu sie zawiesza i to jest najciekawsze.

Najsmieszniejsze ze miesiac dzialalo bez problemu i nagle przestalo
tasmy rozne

--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/