Liczne problemy poczatkujacego uzytkownika

Autor: Hellrond <hellrond_at_WYTNIJTO.poczta.fm>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:38:50 MET

Hej !!!

Niedawno zainstalowalem Windows XP Profesjonal (+ SP1) poniewaz na 98
modem z neostrady po kilku chwilach sie rozlaczal. Niestety nowy
system strasznie mnie wkurza, z pewnoscia jest to spowodowane mala
iloscia pamieci RAM, ale oto z niektorych problemow, ktore mnie
drecza:

- niektore aplikacje uruchamiaja sie w miare szybka, ale mam jeden
programik uruchamia sie ok 2-5min i przez caly ten czas strasznie
przycina system. Zaznaczam ze jest to niewielki programik i przy
poprzednim systemie tego problemu nie bylo.

- Ostatnio pogywam sobie w Fife 2002 i moge pograc do czasu az nie
wylacze komputera. Po ponownym jego uruchomieniu i proby wejscia do
gry wyskakuje taki oto blad: "FIFA 2002 is not installed correctly.
Please reinstall"

- Przy wkladaniu plyt CD system ma zwieche na ok minute, po czym
dopiero zaczyna je czytac. Nie chce czytac plyt CD-RW!!! tutaj akurat
winy raczej nie doszukuje sie w systemie, ale kto wie?

- Najwiekszym natomiast problemem jest niemozliwosc uruchomienia
troche starszych produkcji jak np: Samochodowa Mapa Polski 2001, Sim
City 3000, Motoracer, sterownikow do drukarki i wiele innych!
Komunikat, ktory mi sie wyswietla brzmi nastepujaco:
"C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOXEC.NT. Ten plik systemowy nie nadaje sie do
uruchomienia aplikacji systemu MS-DOS lub Microsoft Windows"
Zaznaczam, ze jakiekolwiek ustawiania trybu zgodnosci nie przynosi
rezultatow.

Jak na razie tyle pamietam z dotychczasowych problemow z XP. Prosze
Was o jakakolwiek pomoc, gdyz przez ten komputer dostaje depresji :P

Pozdrawiam
Hellrond