Re: instrukcje wykonywane w czasie startu i stopu systemu - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 16:16:32 MET

Marcin Hlibowski 'Roger' wrote:

> A zamiast z srvany nie mozesz po prostu korzystac z sytemowego task
> schedulera?
> Oprocz gui jest tez command line.
>
> Do zdalnej pracy/skryptowania polecam tez PS Tools z sysinternals

No jeszcze sie ucze Windowsa, i na razie nie wiem co to jest Scheduler
:) - no i strasznie pracochlonna wydaje sie tu automatyzacja
czegokolwiek (bez klikania) - szczegolnie jesli ma to chodzic na duzej
liczbie klientow.

Ale kiedys sie naucze, powolutku :)

A ten problem z srvany juz rozwiazalem.

Tomek