Re: instrukcje wykonywane w czasie startu i stopu systemu - jak?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 15:33:39 MET

On Thu, 18 Nov 2004 15:13:25 +0100, Tomasz Chmielewski wrote:

> Komputery maja rozne dyski, wiec temat klonowania odpada.
> Poza tym inny sprzet w srodku itd.
> No i poza tym to klonowanie jest ogolnie "be". :)

Klonowanie jest cacy :-) Trzeba się tylko przekonać.
A docenisz klonowanie jak dostaniesz 70 komputerów i będziesz miał 2 dni na
pełną konfigurację każdej stacji (każda tak samo skonfigurowana).

> no, to jak chcesz zmienic sekwencje, to arcytrudne zadanie: :)
>

> ln -s /sciezka/moj_skrypt /etc/rc3.d/12moj_skrypt
> ln -s /sciezka/moj_skrypt /etc/rc5.d/12moj_skrypt
>

> gdzie 12 to liczba od 1-99 (kolejnosc uruchamiania).

Oj chyba wiele to nie da ;-) ani to skrypty SXX ani KXX więc ani nie
wystartuje ani nie zatrzyma ;)

> Zreszta niewazne, NTG :)
>

> To co chcialem osiagnac, krylo sie gdzie indziej (chodzi mi o latwe
> *upgradowanie* i instalowanie pakietow np. miesiac po instalacji systemu).
>
> Mozna jako administrator zainstalowac pakiet tak:
> msiexec /i
> \\server\unattended\packages\acrobatreader6\AdobeReader6.0-Deutsch.msi /q
>
> ale uruchomiony z poziomu srvany juz nie zainstaluje - bo wykona sie
> jako "system user".

Hmmm a kto Ci broni dodawać zadania do schedulera tak by wykonały się o
dowolnej porze z dowolnymi oprawnieniami? Odpalasz co chcesz, kiedy chcesz
i z jakimi sobie zażyczysz uprawnieniami (np w nocy jak nie ma userów)

--
Pozdrawiam
Piotrek