WinXP Pro (en) + WinXp Pro (pl) <> wspolpraca w sieci lokalnej

Autor: Michał Wiatroszak <hogor_at_oak.rpg.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 13:03:47 MET

Problem wyglada tak:

1) Istnieja w sieci 4 Hosty:

WinXP Pro (en) SP2 + EZ Trust Antyvirus + Windows Firewall
WinXP Pro (en) SP2 + Norton Antyvirus 2003 + Windows Firewall
WinXP Pro (en) SP2 + AVG + Sygate Personal Firewall Pro 5.5 + IIS (FTP)
+ Pragma Fortress 4.0

oraz kaczuszka

WinXP Pro (pl) SP2 - nowka sztuka nie smigana, gola i wesola.

2) W sieci MS z kazdego komputera z zainstalowanym WinXP(en) mozna
swobodnie przegladac poudostepniane zasoby, a rzynajmniej jest dostep do
otoczenia sieciowego.

3) Na komputrze z WinXP(pl) mozna jedynie popatrzyc na przezacne okienko
pt. Grupa robocza jest niedostepna mozesz nie miec uprawnien do
korzystania z tego zasobu sieciowego. Dodam, ze na wszystkich
komputerach mam przylogowanego usera o tej samej nazwie.

4) Pytanie:

Czy ten ptak tam ma i mam sie z tym pogodzic; dalej uzywac ftp z
przegladarki? Czy tez moze jest na to jakis "sposob" i bede mogl uzywac
normalnego otoczenia sieciowego? :)

Ge`Iad
Hogor