Jaka jest rzeczywista przepustowość giga-ethernetu?

Autor: Tomasz Nowicki <tipsy_at_spamhole.com>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 20:50:15 MET

Zainstalowałem sobie karty D-Link DGE 530T i niejaka Sandra pokazuje mi
około 20MB/s pasma. Rzeczywisty transfer to około 7MB/s. Poradźcie mi, o
doświadczeni, czy tak ma być, czy ten typ tak ma, czy coś powinienem
poprawić, bo powinno być więcej? Bo miałem wrażenie, że przejście z sieci
100Mb na 1000Mb powinno dać nieco większy przyrost wydajności, niż niecałe
2x. Nie to, żebym był benchmarkowym maniakiem, ale...
T.