Re: Problem z hibernacj?, która nagle znikn??a. Prosz? o pomoc...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 19:51:23 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
MarcinK <marty4@gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:9fa50d69.0411170712.945f8b0@posting.google.com..., że:
> Mam win2000. Nagle przestala mi chodzic hibernacja, tak z klawisza
> klawiatury multimedialnej jak i w opcji zamykania w ogole si? nie
> pojawia. Z ustawien zasilania zniknela zupe?nie zakladka "hibernacja".
> Dotad wszystko bylo OK.
> Jak przywrocic hibernacje?

Zobacz czy masz na dysku plik hiberfil.sys (w katalogu gł. dysku C)
lub możliwe, że jest zmieniony zapis w Rejestrze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet\Control\Session Manager\Power
zmień "Heuristics" na wartość :
05 00 00 00 00 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 3F 42 0F 00.
Zmieniona wartość siódmego bitu - 01 odpowiada włączonej Hibernacji, zaś
00 wyłączonej.
Ponadto sprawdz zarzadzanie energia --> ustaw na "Nigdy"

> W biosie nic nie ma nt. hibernacji. Zreszta go nie ruszalem.

Zobacz w biosie czy ACPI masz na disable ,jezeli jest to zmien,
(Advanced) Power Management (APM/ACPI) ustawienia w rodzaju:
 "Doze Mode", "Standby Mode","Suspend Mode", "HDD Power Down", "Video Off"
etc.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,