Re: Konwersja word'a do pdf'a

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 16:26:27 MET

sylwia napisał(a):
> Czesc
> Czy knos z Was zna moze jakis darmowy program do konwersji dokumentów
> wordowych do pdf'a? Czy moglibyscie podesla? do niego linka?
> Wielkie dzieki

Oczywiście że jest - OpenOffice.
Zastępuje przy okazji worda i parę innych aplikacji, pod wieloma
względami jest lepszy (choć pod innymi - gorszy), ale warty polecenia i
używania.

Oprócz tego są "sterowniki" dodające do systemu dodatkową "drukarkę" - z
wydruku wychodzi ci plik pdf. Są co najmniej dwa darmowe (GPL) -
PDFCreator i jakiś polski na Q, nie pamiętam.
Jest ich więcej, ale te dwa dają najlepszą jakość. Teraz (win2000) nie
testowaem, ale np pdf995 na win98 rozmazywał literki.
PDFCreator ma moim zdaniem nieco wygodniejszy interfejs niż to na "q",
ale fakt, że niewiele tam jest "interfejsowania" :)

A co do linka - od tego są google.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk