Re: kworld conexant 883 problem z dzwiekiem

Autor: Tomasz Kobus <Ra.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:29:00 MET

On Tue, 16 Nov 2004 21:22:35 +0000 (UTC), "Konrad "
<keniek.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>Witam!
>
>Ja tez mamten sam tuner TV co Ty, tylko,ze ja mam troche inny problem. A
>mianowicie ma kłopoty z instalacją. najpierw przy instalowaniu sterowników
>wyskakuje mi komunikat,ze nie ma zatwierdzonego podpisu cyfrowego( czy coś
>takiego) a pozniej jak juz zainstaluje mimo tej niezgodnosci to mam klopoty z
>samym programem. Instalacja przebiega bez problemów, jednak gd chce go
>uruchomic to tutaj poajwiaja sie klopoty.Wyskakuje mi komunikact o braku
>accessu do pliku (bodajrze) honesttv.exe.
> Miales moze podobne kłopoty??

> [...]

Nie mialem innych klopotow, jezeli masz XP (a na to wyglada), to
mozesz miec problem jezeli robisz to jako ktos inny niz administrator,
XP tak ma :(

Ten tuner byl instalowany na 3 roznych kompach (ja go tylko
testowalem) i na kazdym w koncu zaczal chodzic poprawnie, u mnie byly
najwieksze problemy, na pozostalych 2 odpalal "z kopyta", w XP jest
czasem sporo zabawy, popros kogos kto jest dobry w te klocki, moze ci
pomoze (fizycznie w domu), albo daj komus tuner do przetestowania,
bedziesz mial pewnosc ze sprzet chodzi ok.