Win XP - gdzie wybiera sie domyslnego klienta poczty

Autor: koski <koski_at_op.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 22:22:03 MET

Przekonalem sie do uzytkowania Opery nie tylko jako przegladarki stron www,
ale jako klijenta poczty. Mam jednak problem gdyz nie moge znalesc nigdzie
ustawienia zeby to wlasnie Opera byla domyslnym klijentem poczty i chcac
wyslac jakis plik ( Wyslij do > Adresat poczty) wyskakuje mi cos o tworzeniu
nowego profilu.
Nie za bradzo sie znam wiec prosze o instrukcje jak dla debila :-)

PS a moze odrzu ktos mi wyjasni tez jak zmienic, bo po ostatniej formacie i
instalacji XP w Eksploratorze Windows paski narzedzi mam po angielsku mi zo
ze reszta jest po polsku :-)

Z gory dziekuje i sory jezeli to NTG