Re: Lame - problem z minisiecią - renewing IP address

Autor: Michał Wiatroszak <hogor_at_oak.rpg.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 22:34:33 MET

Tomasz Nowicki wrote:
> Mam dwa komputery spięte po kartach sieciowych - sieć niby działa, ale mam
> stale komunikat "limited or no connectivity", próba "repair" kończy się
> komunikatem "windows could not finish repairing because the following action
> could not be completed: renewing your IP address". W związku z tym sieć
> chodzi, a raczej pełza z faktyczną szybkością 6MB/min, a mogłaby rząd
> wielkości szybciej. Co robić?
>
> T.

Napisz cos wiecej o konfiguracji tej sieci. Szczegolnie na temat tego
jak ustawione sa numery IP, czy przypisane na sztywno, czy przypadkiem
nie ladowane z DHCP, czy siec jest wpieta w internet, czy moze jest
wolnostojaca. Jakie i ile kart sieciowych jest w komputerzach i takie
tam pierdoly ...
U mnie powyzszy komunikat pojawial w przypadku zle zacisnietej koncowki
RJ ewentualnie przy braku kontaktu w gniazdku ETH. Podobnie sie dzialo
gdy padl server DHCP a komputer byl skonfigurowany na dynamicznym ipku.

Ge`Iad
Hogor