Re: Znikające ikony-IE

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:16:24 MET

Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości
news:CW2md.23963$tv3.1319979@phobos.telenet-ops.be...

> Podczas czysczenia dysku masz zaznaczone Of line IE....... wyczysc.
> Przywrocisz je wchodzac na dana strone i jeszcze raz dodajac ja do
> ulubionych.

Niestety, nie. Sprawdziłem. To byłoby zbyt proste. Zresztą cookies i offline
czyszczę dość regularnie i powinienem zauważyć utratę ikon szybciej. Co
ciekawe, przy takich samych procedurach googlowe "G" na innym komputerze ma
się bardzo dobrze... I np ikonka "M" ze strony
http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/ również.

--
PaLiwon