Re: Jak skopiowac W2K na taki sam dysk ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 18:14:26 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cna5ed$sib$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam
> Mam zaisntalowany W2K proff. Posiadam drugi identyczny dysk.
> 1) W jaki sposob skopiowac tego W2K na niego ?

Na przykład darmowym Ranish Partition Managerem.

> 2) W jaki sposob skopiowac tego W2K na inny (wiekszy) dysk ?

Ściągnij sobie program CopyWipe z http://www.terabyteunlimited.com (on
zrobi to automatycznie) albo powiększ partycję po skopiowaniu programem
BootIt Next Generation.

Jedyne na co musisz uważać przy Windows 2000 to usunięcie z nowego dysku
istniejącego na nim podpisu dysku (disk signature) poleceniem fdisk /mbr
z dyskietki DOS-owej. Alternatywą jest skrócenie ścieżki do Userinit.exe
jak w poniższym artykule:

249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
partycji rozruchowej (W2k)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

/odpowiadając zmień px na pl/