Re: połączenie PPP na starcie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 21:36:38 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
Jarek <jrkdWYTNIJ@op.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cn8d8n$k7n$1@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Witam,
> Chciałbym aby moje połączenie modemowe (SDI) było uruchamiane od razu
przy
> starcie komputera.
> Myślałem, że może uda mi się ustawić automatyczne uruchamianie
połączenia
> w "zaplanowanych zadaniach" ale system wymaga podania bezwzględnej
> ścieżki do pliku. Gdzie na dysku znajduje się plik z połączeniem ?

Dial_Up.

Napisz bat'cika, i wstaw do autostartu.
ftp -s:plik.txt nazwa *nieistniejÄ…cego hosta*
np.:
ftp -s:C:\Windows\plik.txt 213.198.12.79
w plik.txt wpisz : by
(slowo "by" zakonczone ENTER-em)

lub CiDial http://www.aldensoft.com.

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,